Roolit vaihtoon!

tammikuuta 06, 2016

Halusin ehdottomasti viettää vuoden vaihteen lämpimässä hupparissa. Ensin ei tullut yhtään visiota. Ei mistään kangasvaraston aarteesta. Kunnes eräässä Facebook ryhmässä julkaistiin uusimman Sömnadsmagasin lehden kaavakuvat. Siellä se oli, minun uuden vuoden huppari. Seuraavaksi havahduin karuun todellisuuteen. Posteljooni ei tuonut lehteä minulle! Sen kerran kun haluan ehdottomasti tehdä jotain valmiskaavalla, joudunkin piirtämään kaavan itse. Onko todella mahdollista, että minun lahja tilaukseni on loppunut edelliseen lehteen? Laskin kiireesti jo saapuneet lehdet ja tarkistin tilatun määrän. Huh huh vielä tämän lehden se posteljooni minulle tuo.



Hyvä huomio! Minähän en ole näissä kuvissa. Siihen on oikein pätevä syy. Minä näytin tässä hupparissa aivan sumopainijalta, joka on syönyt yksin joulupöydän tyhjäksi. Upea idea, rento toteutus ja kammottava lopputulos. Kuva peilissä huusi naisten lehtien tapaan tammikuussa, lopeta syöminen, lähde lenkille, mene kuntosalille, laihduta nainen!


Jotta minä voin tänäkin vuonna ohittaa nämä naisten lehtien mantrat ja pitää vaa'an piilossa sängyn alla, päätin kysyä valokuvaajalta sopiiko huppari hänelle. Voin vannoa, että paljon paremmin kuin minulle! Vähän mahakkaalta se näyttää valokuvaajakin, mutta onpa lämmin huppari. Eikä ne lehdet miehille huuda. Vai oletteko nähneet miesten lehdissä kehotuksia lähteä tutustumaan kaupungin pururatoihin? Mitä tasa-arvoa se sellainenkin on. Kangas on oikein paksua harjattua collegea, tekstiili Fihlistä ostin, kauan sitten.



Oli muuten avartava kokemus tämä roolien vaihto. Jos ei ole helppoa kameran edessä niin, ei kyllä takanakaan. Siinä ne naisten lehdet taitaa olla oikeassa, että joskus kannattaa poiketa totutuista tavoista ja rutiineista. Ihan en taipunut samaan kuvaus tulokseen. Ensi kerralla saatte taas nauttia minun kauniista kasvoista ja upeista kuvista! ;)

You Might Also Like

16 kommenttia

  1. Upea huppari, kangas varsinainen löytö. Sääli, että malli ei ollutkaan "sopiva". Lisää samaa kangasta ei vissiin enää saa...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Minulle on tärkeintä, että hupparille löytyi käyttäjä :) Kangas on kyllä kiva, en usko, että saa enää. Harmillisen pitkään aikaan ei ole tullut asioitua kyseisessä kaupassa.

      Poista
  2. Mutta hei, tuohan on kuin Kuvaajalle tehty! Onnistunut ompelus!

    VastaaPoista
  3. Hyvä, että käyttöön pääsi kuitenkin! :) Upea kuosi!

    VastaaPoista
  4. Oikein hyvännäköinen huppari ja sopii kuvaajalle mainiosti!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Erja! Aivan kuin se olisi hänelle tehty :)

      Poista
  5. Oikein hyvin sopii rento huppari miehelle! Makee kangas!

    VastaaPoista
  6. Hei sehän sopii miehellesi just täydellisesti!! Eli ei huti lainkaan, vaikka varmasti harmittaakin. :)

    VastaaPoista
  7. Samaa mieltä muiden kanssa: Kuin tehty sun miehelle! Hieno huppari.

    VastaaPoista

Kiitos kommentista!