Innostujan unohtunut huppari

tammikuuta 23, 2015

Minä olen innostuja. Innostun pienistä ja suurista asioista. Läheisteni toiveesta tutustuin Instagramiin. Pitkään laitoin vastaan, nyt hämmästelen miksi ihmeessä? Aivan loistava keksintö! Sanomattakin on selvää, että nyt olen innostunut Instagramista. Hieman kun saisi lisää tunteja vuorokauteen ja päiviä viikkoon riittäisi aikani paremmin kaikkiin innostuksiini :) Innostuessa asioita yleensä unohtuu, enkä huomaa ajan kulua. Muistaakseni tämä huppari unohtui, innostuessani piirtämään omia kaavoja. Tänä aamuna huomasin sen hyllyllä, odottamassa koriste nappeja. Ei muuta kuin nappeja ompelemaan! Hyvää hupparia on turha jättää lojumaan turhan takia. Puoli valmiita ja epäonnistuneita ompeluksia on kyllä kaapissa jo yli minun tarpeiden.
 



Ompelin hupun kaulukseen valenappilistan resorista. Nappilistan päälle vain kiinni kaksi suurta koriste nappia. Helppoa ja yksinkertaista! Ei uskosi kuinka kauan meni aikaa, että huppari oli oikeasti valmis. Kaavan olen muokannut Joka tyypin kaavakirjan raglanhihaisesta paidasta. Kankaan olen ostanut syksyllä Pehemiältä.



 

Innokasta viikonloppua kaikille!

You Might Also Like

4 kommenttia

  1. Oiskos noita kaavoja saatavilla?
    Niiiin hieno ❤

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! Tämän kaavan olen muokannut Joka tyypin kaavakirjan raglanhiahisesta paidasta. Haaveena olisi lähi aikoina alkaa ompelemaan myös myyntiin omilla kaavoilla saman tyylisiä vaatteita :)

      Poista

Kiitos kommentista!