Viikonloppulaukku

elokuuta 20, 2014

Minun oli tarkoitus tehdä itselleni viikonloppu laukku, mutta tähän kassiin mahtuu kyllä viikonkin tavarat! :) Tulevassa muutossa tämä pääsee ensimmäisen kerran käyttöön. Minulla on tapana aina muuttaessa laittaa yhteen isoon laukkuun kaikki tarpeellisimmat tavarat ja vaatteet. Näin pärjää hyvin muuton aiheuttamassa sekasorrossa kun kaikki tärkein on tallella.
Olen niin innoissani ja onnellinen uudesta kodista! <3



Päällikangas on Ikeasta. Värjäsin mustavalko ruudullisen kankaan pinkiksi Dylon pesukonevärillä. Värit ovat todella käteviä! Ei muuta kun kankaat, värit ja suola pesukoneeseen pyörimään :) Pinkki vuorikangas ja vaaleanpunainen vetoketju ovat todennäköisesti kirpputorilta. Kaavan olen piirtänyt itse. Laukun mitat on noin 65cm X 50cm. 



Tykkään erityisesti sivuissa olevista taskuista. Taskunsuu on rypytetty kuminauhalla.


 Voisin tehdä itselleni samanmallisen käsilaukun, huomattavasti pienemässä koossa! :)

You Might Also Like

4 kommenttia

  1. Tyylikäs laukku! Minunkin pitäisi kokeilla noita pesukonevärejä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Laura! Suosittelen kokeilemaan :) Ei kannata värjätä ihan uudella pesukoneelle sillä varsinkin tummat värit on mulla jäänyt vähän kiinni koneen tiivisteisiin. Ei värjää kuitenkaan enää muuta pyykkiä, on vaan ulkonäöllinen haitta :)

      Poista

Kiitos kommentista!